Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

Er zijn op dit moment hier wel een paar leuke kweekjes bezig met LST dus info genoeg.

Comment

Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.

Die gaan hartstikke goed Mway ! Keep up the good work!
      Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
      done

Comment

Dank je Bacos we doen onze uiterste best om een lekker eigen menu te krijgen.Word helemaal zen als ik met de dames bezig ben.Ben ook niet bezig met mijn opbrengst maar met het ontwikkelen van mijn kweekkunde en niet van komt er wel genoeg van af.De druk op kennis tot je nemen dan gaan stressen over je opbrengst is denk een mooie relaxte manier om wijzer te worden.Daarom staan de eerste drie ronde`s gepland als leerronde`s en dat werpt nu al zijn vruchten af dus gaan we mooi op deze manier verder.

Comment

Mway,

Daar kan ik je volledig in volgen, ik doe het ook op die manier. Mijn vorige ronde was puur verschillende snoeitechnieken toepassen wat wel enkele heel grappige resultaten opleverde & heel veel kennis!
          Moest ik over men opbrengst tegen over mijn kosten afwegen trok ik gelijk al mijn haren uit :-p

🔞
          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

Comment

Inderdaad Nik het is mijn eigen rookie als me dat straks lukt in 1 winterkweek en `s zomers 3 buiten heb ik mijn doel bereikt kan ik nog altijd 1 kenniskweekje doen met 2 of 3 planten om een soortje te proberen of een nieuwe techniek te proberen of beide.Is voor mij een zelfvoorzienende hobby.Maar genoeg geluld eerst even een update.

Echte bloei dag 26

De temp en LV zijn deze dagen lekker voor de dames.
            Toptemp
            echte bloei dag 26 029.jpg

Bodem temp 5 cm boven de grond:
            echte bloei dag 26 030.jpg

De temp met de lamp uit is 22 en een beetje zowel boven als onder.
            Zit met het water geven op de volle teug voeding volgens het voedingsschema.krijgen nu gemiddeld per dag 0,7 L op die hele kleine na die zit op 0,3 L met een restje over uit de fles.

Beestjes hebben we ook geen last van,altijd lekker.
            Vanavond ga ik nog een kleine verbetering doen de lucht direct naar buiten afvoeren en een geluidsdempende slang plaatsen.
            Alsmede de wekelijkse boenbeurt.
            Maar nu de foto`s en feel free to comment
            De Vanilla Kush
            echte bloei dag 26 013.jpgechte bloei dag 26 014.jpgechte bloei dag 26 015.jpgechte bloei dag 26 017.jpg

De Amnesia Lemon

echte bloei dag 26 003.jpgechte bloei dag 26 020.jpgechte bloei dag 26 021.jpgechte bloei dag 26 024.jpgechte bloei dag 26 025.jpgechte bloei dag 26 026.jpg

De Pineapplechunk 1 en 2 en zie de verschillen.

Pine 1 de in mijn ogen meer indica.
            echte bloei dag 26 005.jpgechte bloei dag 26 006.jpgechte bloei dag 26 008.jpgechte bloei dag 26 009.jpgechte bloei dag 26 011.jpgechte bloei dag 26 012.jpg

Pine 2 de in mijn ogen meer sativa.
            echte bloei dag 26 004.jpgechte bloei dag 26 018.jpgechte bloei dag 26 019.jpg

En de complete harem onder de zon in hun onderkomen.

echte bloei dag 26 001.jpgechte bloei dag 26 002.jpgechte bloei dag 26 007.jpgechte bloei dag 26 031.jpg

zo dat was de update weet aankomende dinsdag einde hoofdstuk 4 en beginnen we aan hoofstuk 5 van de echte bloei,met het vraagstuk gaat het aanzetten doorzetten?

En QenQ de pine begint wel lekker te ruiken een zoete fruitige geur niet scherp maar zeer zacht en fris ook is bij beide een goede thc ontwikkeling opgang aan het komen deze zet goed op het blad door.

Volgende update dinsdag groeten.

Comment

Wat een raket silo heb je bij je thuis!

Mooie fim-actie bij je vanilla kush

Comment

Net even je topic doorgenomen, looking good zalige fase nu wanneer zo aant te zwellen
                2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

Comment

Naast tuinier is hij ook fotograaf Ze staan nog steeds netjes op rij. Wanneer je alles netjes onder controle houdt hoef je je ook geen zorgen te maken over de opbrengst die is er dan gewoon Als ik voor de opbrengst zou gaan hadden we wel een loods gehuurd ergens niet waar?

En natuurlijk gaan ze aan en doorzetten wat denk jij dan die geven het niet meer op na zo veel liefde hoor.. Die gaan je enkel belonen!
                  Baco's paarse ronde = done

Baco's eerste keer binnen =
                  done

Comment

de harem heeft het naar zen zin zo te zien !!

doe zo verder

Groetjes
                    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

@Cookaap Dank je is inderdaad een mooi gezicht die drie hoofdtoppen.De Kush is wel een gedrongen plantje vergeleken met de andere.Maar wel mijn interresse gewekt om meer Kushsoorten te gaan proberen.
                      @Dylero Daar doen we het voor,lekkere zelf gekweekte wiet.

Comment

Die lemon looks gaat lekker verder zo goodluck

Comment

@Bacos Dat zal ook wel gaan gebeuren en de beloning die ik langzaam aan ziet komen is het wachten waard.
                          @k1 We doen ons best om ze het zoveel mogelijk naar de zen te maken en dat werkt
                          @Langenl Die lemon is zeker ook schitterend en staat zeker weer op de lijst.
                          Ga maar weer is even kijken lampie springt aan.

Comment

Ziet er goed uit kerel lekker verslag om zo is door te lezen! Ik schuif zo af en toe is bij je aan

Succes

Comment

@Sneeuwwitjes Dank je wel en welkom er is plaats genoeg.

Update is onderweg.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Update echte bloei dag 29.

De temp is tussen de 28 en 29 graden wisselend van laag naar hoor in de 28 was gisteren ook nadat de zon verdween bleef de temp mooi laag in de 28 de LV is tussen 42 en 48%.
                              De planten zetten lekker door en dikke lekker aan.
                              Heb bij 1 Pine al een bamboe moeten plaatsen
                              Ook de andere pine maakt vorderingen maar deze gaat echt wel langer staan dan 8 weken denk ik.
                              De Lemon en de Kush staan er ook lekker bij al is de kush al wel met het onderste blad bezig die overschaduwd worden.
                              Maar nu tijd voor wat pica`s.

Allereerst Pine met bamboe.

Pine 2

De lemon
                              echte bloei dag 29 020.jpg

De kush
                              echte bloei dag 29 006.jpg

En de groepsfoto.
                              echte bloei dag 29 023.jpg

Zo dat was hem weer voor vandaag zaterdag uitgebreide update met ja bacos foto`s van de fotograaf

Groeten

Comment

I LOVE KUSH ! er komt zeker een kush in m'n tentje kan ik die wat combineren met white-widow op gebied van groei en bloei en onderhoud ? En tis beslist volgende 11l potten zullen aangevuld zijn met plagron producten wat een mooie planten zeg !Wat zou ik graag eens 1jte roken met die v-kush ...
                                Last edited by smoke187; 18 July 2013, 00:42.

Comment

Bezig...
                                X